Visie en werkwijze

Missie

Uw tevredenheid is onze voldoening, deze slogan drijft ons om van elke klant die we hebben een tevreden klant te maken die enthousiast reclame maakt voor ons binnen zijn/haar kennissenkring.

 

Strategie

Een goed gesprek met elke klant, het juiste advies geven over de verschillende onderdelen van de keuken, een uitgekiende vragenlijst om zo precies mogelijk de behoefte van de klant te kennen, een prachtig ontwerp en een juiste prijs zijn slechts enkele onderdelen van onze succesvolle strategie. Meer details hierover geven we graag in een persoonlijk gesprek

 

Sterke punten

Wij horen vaak van onze klanten dat ze bij ons gekocht hebben omdat ze zich bij ons goed voelden. Dat “goed voelen” komt natuurlijk niet zomaar, het is een resultaat van verschillende elementen waaronder vriendelijkheid, geduld, kennis van zake, luisterbereidheid, de juiste kwalitatieve producten, mooie toonzaal, een correcte prijs, een vakkundige plaatsing om enkele zaken te noemen.

Wij selecteren bijvoorbeeld onze leveranciers op basis van hun kwaliteit, mogelijkheden en waarborg. Onze benaming A.C.K.  – een letterwoord wat staat voor Advies, Creatie en Kwaliteit en dit in keukens en maatkasten –  geeft kort weer waarvoor wij staan. Vanzelfsprekend hebben wij onze eigen plaatsingsdienst.

 

Verschil met de rest

We gaan voor een duurzaam concept, onze relatie met de klanten eindigt vaak in een tweede bestelling voor kasten of andere interieurafwerking. Veel van onze klanten worden kennissen die we graag opnieuw ontmoeten.

 

Allround interieur-oplossing

Geen bijkomende zorgen voor uw interieurproject, wij verzorgen de bijkomende werken zoals electra, loodgieterij, vloeren.

 

Tot slot

Kijk en vergelijk, neem de beslissing van een keuken niet omdat u onder druk wordt gezet of omdat u plotseling een extra korting van 2000 euro krijgt als u direct tekent. Denkt u echt dat u die zogenaamde korting de week erna niet zou krijgen? En koopt u ver van huis, hoe gaat dat dan voor een service nadien?